TESO

Jaarlijks brengt TESO vele reizigers van en naar het eiland. Toeristen, maar ook dagjesmensen, Texelaars en woon-werkverkeer. Dit doen we met onze moderne schepen, de Texelstroom en de Dokter Wagemaker. Dagelijks zetten wij ons in voor een goede, veilige en duurzame verbinding tussen Texel en Den Helder.

Werken als medewerker frontoffice 

Als medewerker frontoffice maak je deel uit van de kantoororganisatie op Texel. Je bent het directe aanspreekpunt voor onze klanten. Telefonisch, via e-mail of gewoon aan de balie kunnen onze klanten en collega's bij jou terecht voor al hun vragen. 

Tot de taken van de medewerker frontoffice behoren onder andere:

  • verstrekken van informatie aan klanten/belanghebbenden
  • verrichten van baliewerkzaamheden
  • behandelen van telefonische vragen
  • administratieve ondersteuning op diverse gebieden
  • bijdragen aan een correcte kentekenadministratie
  • notuleren van vergaderingen

Wat wij belangrijk vinden

  • minimaal havo-opleiding
  • ruime ervaring met Microsoft Office
  • een uitstekend gevoel voor hostmanship
  • goede beheersing van Nederlandse, Duitse en Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling
  • klantvriendelijke en representatieve houding
  • een teamspeler die goed kan samenwerken
  • heldere manier van communiceren

Hier kun je op rekenen

  • parttime functie op basis van gemiddeld 18 uur per week
  • een leuk en collegiaal team
  • standplaats op Texel
  • een goede cao – TESO heeft een eigen cao

Solliciteren

Heb jij interesse in deze baan? Dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet!

Of heb je nog vragen en wil je meer informatie? Bel dan naar Arjen Poelman, hoofd frontoffice & horeca, op telefoonnummer 0222 369615.

Stuur je sollicitatiebrief en CV voor 29 september 2022 naar personeelszaken@teso.nl

Ivm een technische storing komen de extra afvaarten van vrijdag 30/9 tm maandag 3/10 te vervallen. Klik hier voor de actuele afvaarten en verwachte wachttijd