Ben jij een klantgerichte professional met een warme glimlach en een passie voor uitmuntende service? Wil je deel uitmaken van een gemotiveerd team en onze reizigers van goede informatie voorzien? Lees dan verder.

TESO

Jaarlijks brengt TESO vele reizigers van en naar het eiland. Toeristen, maar ook dagjesmensen, Texelaars en woon-werkverkeer. Dit doen we met onze moderne schepen, de Texelstroom en de Dokter Wagemaker. Dagelijks zetten wij ons in voor een goede, veilige en duurzame verbinding tussen Texel en Den Helder.

Werken als frontoffice medewerker (gemiddeld 24 uur)

Wil je deel uitmaken van ons dynamische team op Texel als frontoffice medewerker? Als frontoffice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en collega's. Of het nu gaat om telefonisch contact, een e-mail of een persoonlijk bezoek aan de balie, jij staat klaar om alle vragen te beantwoorden.

Hoe ziet je dag eruit?
Bij binnenkomst start je alle systemen op - van kassa's tot pc's. Je opent de mailbox en start het ticketsysteem op, zodat je direct paraat staat om reizigers te assisteren zodra de deuren om 8:00 uur opengaan.

Vanaf dat moment sta je klaar om mensen te ontvangen met diverse vragen en kan de telefoon gaan. Je schakelt voortdurend tussen het beantwoorden van telefoontjes, het helpen van klanten aan de balie, het afhandelen van e-mails en het verstrekken van informatie aan collega's. Geen dag is hetzelfde, waardoor deze functie afwisselend is.

Naast de frontoffice werkzaamheden zijn er ook 'backoffice' taken die de afdeling coördineert. Denk hierbij aan het wekelijks versturen van een interne info-mail, administratieve ondersteuning, notuleren en het behandelen van klachten die binnenkomen via klanttevredenheidsonderzoeken, telefonisch of per e-mail. Bovendien vormen we de schakel tussen de collega's van de technische dienst en het hoofd operationele dienst voor het afhandelen van schades.

Wat wij belangrijk vinden

  • Een enthousiaste teamspeler met een passie voor klantenservice en hostmanship.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een vriendelijke, professionele houding.
  • Minimaal havo-opleiding.
  • Ervaring en goed overweg kunnen met Microsoft Office.
  • Goede beheersing van Nederlandse, Duitse en Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling.

Hier kun je op rekenen

  • Een parttime functie van gemiddeld minimaal 24 uur per week voor bepaalde tijd
  • Een gemotiveerd en collegiaal team
  • Opleidingsmogelijkheden en trainingen om je vaardigheden te ontwikkelen
  • Goede arbeidsvoorwaarden – TESO heeft een eigen CAO
  • 26 welverdiende vakantiedagen o.b.v. fulltime
  • 8,9% vakantietoeslagen én een 13e maand
  • Standplaats op het kantoor op Texel

Solliciteren

Stuur je motivatie en CV voor maandag 4 maart 2024 naar personeelszaken@teso.nl of druk op onderstaande knop.

Toch iets niet helemaal duidelijk? Of wil je meer informatie over de functie? Bel of mail gerust naar Arjen, hoofd Frontoffice & Horeca. Hij beantwoordt graag je vragen. Je kunt hem tijdens kantooruren bereiken op 06 11608379.

Hoe ziet het sollicitatieproces eruit?

  • Nadat je je motivatiebrief en CV hebt gestuurd naar personeelszaken@teso.nl, ontvang je een bevestiging. Let erop dat je beide documenten – motivatiebrief en CV - mailt.
  • We nemen je motivatiebrief en CV aandachtig door.
  • Sluiten je motivatiebrief en CV aan? Dan nemen we contact met je op om een afspraak te maken.
  • Onder het genot van een kop koffie of thee maken we kennis. We vragen bijvoorbeeld naar je werkervaring en vaardigheden.
  • Zijn we enthousiast en ben jij dat ook? Dan doen we je graag een voorstel voor een contract en maken we je inwerkprogramma in orde.